pondělí 24. prosince 2007

Geniální sport

Jsem bývalý volejbalista a rekreační tenista, který se již nikdy tenis nenaučí. Plážový tenis je geniální sport. Škoda jen, že se nezačal hrát dříve (jsem už starý) a škoda, že nemáme moře.

O plážovém volejbalu jsem slyšel poprvé kolem roku 1990. Hrál jsem aktivně volejbal a rok 1989 mě potkal přesně v mých 18. letech. Místo toho abych se věnoval skoro-profesionálnímu sportu, tak jsem začal cestoval a na volejbal jsem rezignoval. Sledoval jsem spíše vývoj jeho plážové verze. A jeho vývoj je pozoruhodný, během cca 15 let se stal olympijským sportem. V některých zemích je "plážák" populárnější než klasický volejbal.

Když jsem na netu zjistil, že existuje plážová verze tenisu. Tedy hybrid plážového volejbalu a tenis, tak jsem o tom začal mluvit mezi svými tenisovými přáteli. Každého to zaujalo. Ba co víc, máme v Praze svou vlastní vytápěnou písečnou pláž.

Tak to přijďte zkusit.

Žádné komentáře: